Aantal berichten : 75 Leeftijd : 39 Localisation : Rotterdam Registration date : 15-02-07
Onderwerp: Wilkommen! vr 16 feb - 1:13:15
Yo dudes welkom op het forum van de Dock City Troopers. De clan zonder leaders alleen mensen die de clan aansturen.
Anyway van gamers voor gamers blablabla heared it all before right? Fun comes first maar ik wil wel serieus gamen om te winnen. Ben je down? Cool? Niet? Even goede vrienden.
Ken je nog mensen die goed kunnen gamen. Hit me me up en we geven die persoon ff een try out. Later gator.
DC Stigma Clanmember
Aantal berichten : 28 Leeftijd : 34 Localisation : Rotterdam Registration date : 15-02-07
Onderwerp: Re: Wilkommen! vr 16 feb - 1:17:47
En ik ben hier de moderator , en ik hou van machtsmisbruik en het liefst ontvang ik protection money van de members in de vorm van papieren vliegtuigjes.
Nah even serieus, welkom, ook namens mij, de Moderator (zonder macht). Lees alles wat Nova hierboven zei, en als je het er niet mee eens bent dan ga je maar naar zo'n clan waar je verplicht moet spelen wat de leader je opdraagt.
TOTALLY ANARCHY IS HIER HET WOORDT, JAWEL
v2beta Clanmember
Aantal berichten : 75 Leeftijd : 39 Localisation : Rotterdam Registration date : 15-02-07
Onderwerp: Re: Wilkommen! vr 16 feb - 1:42:29
Excuse Stig, frustraties
mikey13s Clanmember
Aantal berichten : 2 Registration date : 16-02-07
Onderwerp: Re: Wilkommen! vr 16 feb - 18:00:38
nova kerel wanneer kom je dan weer lekker knallen op de rainbow laat het me even weten als er een clan war is goos. laterzz mikey13s
v2beta Clanmember
Onderwerp: Re: Wilkommen! za 17 feb - 4:49:30
Yes binnekort gaan we ff los jonge.
DC Stigma Clanmember
Aantal berichten : 28 Leeftijd : 34 Localisation : Rotterdam Registration date : 15-02-07
Onderwerp: Re: Wilkommen! za 17 feb - 12:09:07
Moeten we wel eerst ff genoeg members hebben
Hey, dope trouwens Nova, je hebt Snel Reageren dr bij gezet
DC Stigma Clanmember
Onderwerp: Re: Wilkommen! za 17 feb - 19:21:48
Effe testen of m'n sig het doet
//Edit: Nee Dus , Ach ik ga verder Smackdown spelen
v2beta Clanmember
Onderwerp: Re: Wilkommen! zo 18 feb - 3:33:44
DC Stigma schreef:
Moeten we wel eerst ff genoeg members hebben
Hey, dope trouwens Nova, je hebt Snel Reageren dr bij gezet
Wel genoeg, moet alleen ff op reactie wachten.
DC Inferno Clanmember
Aantal berichten : 82 Leeftijd : 34 Localisation : Rotterdam Registration date : 19-02-07
Onderwerp: Re: Wilkommen! ma 19 feb - 4:16:56
HELLO MUTHAFUCKAS!!
Heeft er iemand brood voor me?
DC Stigma Clanmember
Onderwerp: Re: Wilkommen! ma 19 feb - 4:24:13
Heey potverdikkeme, ik laat me niet uitschelden he.. Dalijk ban ik je, want ik heb macht.. Ik ben net Wes joh, ik ga dingen editten enzo..
Nu Remon dr is mag er trouwens wel wat meer gepost gaan worden..
dekkerNL Clanmember
Aantal berichten : 14 Leeftijd : 40 Localisation : Rotterdam Registration date : 09-03-07